BigMama

Tapasztalj, kritizálj, gondolkozz anyuka

Friss topikok

Linkblog

Címkék

2010.02.25. 12:24 BigMama

Bölcsőde lesen - Melyik bölcsődét válasszam?

Nemrég bölcsőde keresésbe fogtam bizonyos okokból.

ELső ténymegállapításom az, hogy nincs elég bölcsőde. Pukkadjon meg amelyik kitalálta, hogy alig fizet az otthon maradó anyukáknak és még bölcsődét sem épít.

Természetesen magánbölcsődéket is nézünk.

Átlagár 60-70000 Ft. Azért kicsit durva összegek

Azt jelenti, hogy legalább ennyivel többet kell keresni ha valaki visszamegy. Otthoni dadus meg csillagos ég az ár.

A kerületben 4 állami bölcsit találtam.

Borostyán Bölcsőde: Amikor tavaly tavasszal először elmentünk oda, közölte az akkori vezető, hogy nincs előjegyzés és egyébként se fárasszam magam nagyon mert nem vagyok eléggé "szociálisan" hátrányos. Kb 40 gyerek van a bölcsiben és maga a bölcsi nagyon aranyos. Ám az akkori igazgazó néni nem tett rám túl jó benyomást. Tavaly összel aztán új vezetőség lett (már szimpatikusabb) és hirtelen lett előjegyzési lista is. Ám annyian laknak a környéken családosok, hogy szinte 0% az esélye hogy bekerüljünk.

Centenáriumi Bölcsőde: Itt is voltam. Ugyancsak listára kerültünk. Bazi nagy bölcsi, de annak ellenére, hogy lakótelepi nagyon kellemes benyomást tett rám. A dolgozók kedvesek voltak és a szobák is világosak felújítottak. Hátránya az, hogy tőlünk messzebb is van és nagy intézmény. De mégis jónak tűnt.

Most ami még rám vár:

Minci Mama Manodaja - Magánbölcsi

Gesztenye Magán óvoda és bölcsőde

Babakuckó Bölcsi és Ovi

Aki tud még XVI. kerületben Magánbölcsődét vagy szeretné megosztani velünk a tapasztalatait annak nagyon örülnék. Hiszen sokan járnak hasonló cipőben és tanácstalanok.

 

6 komment

Címkék: bölcsőde


A bejegyzés trackback címe:

https://bigmama.blog.hu/api/trackback/id/tr301789269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cukri94 2010.02.26. 13:08:42

Kedves Bigmama!

Olvastam, hogy bölcsődét keres a XVI.kerületben.
Amiket megadott további megnézésre, azok családi napközik, kivéve a Babakuckót.
Családi napközi több is van a kerületben a Gesztenyén és a Minci Mamán kívül. Ha gondolja, nézze meg ezeket is. (Lehet, hogy van még több is, de most hirtelen csak ezek jutottak még az eszembe).
Csemeteház Családi Napközi
Csodacsana Családi Napközi
Kertvárosi Családi Napközi

Remélem tudtam segíteni. Üdv.

BigMama 2010.02.26. 13:43:12

@Cukri94:
Kedves Cukri!
Köszönöm az infókat. A Csodacsanát már azóta én is megtaláltam és megyek is majd oda, de a másik kettőt még nem ismertem.
Esetleg ismeri őket? Valami tapasztalat vagy tanácsféle?Ajánlották már valamelyiket nagyon?
Köszönöm előre is!

Cukri94 2010.02.27. 15:22:46

@BigMama:
Kedves Bigmama!

Én az egyik ismerősömnek segítettem csanát keresni kb. fél évvel ezelőtt, azért ismerem valamennyire a kerületi helyezetet.. Ő elment több helyre, végül a Csodacsanát választotta, azóta is odajár a csemetéje. Amennyire én tudom, teljesen elégedett mind az ellátással, mind a gondozókkal, mind a hellyel.

A többiről nincs infóm, de alkalomadtán, utána tudok kérdezni.

Üdv. Cukri

Cukri94 2010.03.22. 13:44:49

@BigMama:
Kedves BigMama!

Kérdezném, hogy jutottál-e valamire csana ügyben vagy még mindig keresed a megfelelőt?

Üdv. Cukri

BigMama 2010.03.22. 14:06:30

@Cukri94:
Kedves Cukri!
Hát eddig még nem találtam meg álmaim bölcsijét. Leírtam a következő bejegyzésben.

Rzsuzsa 2010.04.17. 08:59:12

@BigMama:

Kedves BigMama,
Nagyon örülök, hogy rátaláltam írásodra, mert én is csak a nagy keresgélés szakaszba tartok, annak ellenére, hogy nagyobbik fiam már ovis. Olvastam, hogy meg voltál elégedve a manó bölcsiről. Meg tudnád írni, hogy hol van ez, mert én őket még nem találtam meg, illetve hogy miért volt neked szimpatikus.
Köszönöm segítséged
zsuzsa
süti beállítások módosítása