BigMama

Tapasztalj, kritizálj, gondolkozz anyuka

Friss topikok

Linkblog

2010.03.23. 15:27 BigMama

Mi kell a babának? - avagy bölcsilesen 3.

Még mindig nem találtam álmaim bölcsijét.

Tegnap széjjelkutattam magam az interneten, hogy véletlenül se hagyjak ki semmilyen helyet, de sikertelenül. Az összeset láttam már vagy valami miatt kilőttem.

Voltam a Bóbita Bölcsiben a IV.kerületben. Nagyon aranyos hely, bár nem túl nagy. Nagy előnyük, hogy csak bölcsisek vannak. A gondozónők és dajkák fiatalok, de nagyon kedvesek és úgy tűnt értik a dolgukat. A gyerekek szerették őket, de néha kicsit már sok volt nekik. Egyébként jól viselték a gyerekek gondját. A kaját hozatják. Most teltház van. 12-13 gyerek van ott,pontosan nem tudom mennyi. Ebből kifolyólag viszont szerintem kicsit zsúfolt és a kert is elléggé kicsi. Van egy sószobájuk, ahol tisztulhat a gyerekek tüdeje. Ez jó,bár nem feltétlenül szükséges. Az ár ugyannyi, mint máshol. Annpo azért akartam megnézni mert azt hittem közel van a munkahelyemhez vagy metrohoz, de egyik sem. Eléggé kint van a városból és annyira nem is esik útba.

Még vár rám a Mincimama Manodája és a Csemeteház családi napközi Árpádföldön.

Amúgy tegnap egy anyuka a játszótéren azt javasolta, hogy kerül amibe kerül, de szerinte jattoljunk az állami bölcsiknek. Tény, hogy a környéken több anyuka gyereke nem került be, pedig egyedül neveli a gyerekét. Azt is mesélte, hogy minden állami bölcsiben vannak fenntartott helyek, ahova költségtérítés ellenében lehet menni. Kb 200 Ft óránként. Nem tudom igaz-e. De számolgattam. Napi 8 óra, 20 nappal számolva havonta+ 10000 Ft körüli kaja az 42000 Ft. Nem annyival olcsóbb és nyáron és szünetekben ismét nem tudok kezdeni a babával semmit. Persze ha lenne hely alapból (aminek lennie kellene amennyi adót én és férjem már befizettünk) és nem lennének dugig a bölcsik, akkor meggondolná az ember, hogy hogyan oldja meg a nyarat. De így....

Úgyhogy most már kialakult egy sorrend és eléggé jó képet kaptam a kínálatról.

4 komment

Címkék: bölcsőde


A bejegyzés trackback címe:

https://bigmama.blog.hu/api/trackback/id/tr51862603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rzsuzsa 2010.04.17. 09:00:54

Szia,

Nagy örömmel vettem az írásod, mert én is hasonló problémával küzdök és nem találom meg a jó döntést. Olvastam, hogy jártál a Manó bölcsöbe, amit jónak találtál. Mi volt ami jobb benyomást keltett mint a többi bölcsi? Én sajnos ezt a bölcsit még nem találtam meg, meg tudod mondani, hogy merre van és mi a pontos neve?
Remélem sikerrel jársz a keresésben!!!!!
Köszi
ZSuszi

BigMama 2010.04.19. 13:02:47

Kedves Zsuzsa!

A Manósoknak 2 intézménye is van.

Az óvoda Cinkotán a Biztató utcában van és 2,5 év feletti gyerekeket fogad egészen iskolás korig (6-7 év)
A bölcsőde XIV. és XVI. kerület határán van a Bazsarózsa utcában.
Ide 1,5 évtől vesznek be 4 éves korig, de mivel régebben ovi volt és csak most lett belőle bölcsi ezért még van 1-2 5 éves gyerek. Mi ide fogunk járni.

A honlapjuk címe:
manoovoda.atw.hu/

A bölcsi egy régi, de nagyon szépen felújított családi házban van.
Van külön ebédlő,konyha, nagy fürdőszoba pelenkázóval, Egy bazi nagy játszószoba és egy alvószoba csupa kisággyal. Hátul hatalmas kert van egy nagy homokozóval és rengeteg játékkal. Néha jön bohóc, bűvész, heti egyszer zenebölcsi, egyéb foglalkozások. Az oviban hordják őket sportolni (görkori,kori,úszás stb.)

Én azért ezt választottam mert jó helyen van nekünk, a hely nagyon szép,a gondozók és a főnöknő is kedvesek és rugalmasak. Tisztaság van és igényes a hely.

Ha van még kérdésed szólj csak!

Berix 2012.10.06. 14:08:10

Szia,

Végül voltál a Csemeteházban? Örömmel venném, ha pár szóval leírnád a tapasztalataidat. Köszi.

BigMama 2013.04.04. 14:10:52

Szia!
Nem voltam, csak körbekérdeztem azokat akiknek a gyerekeik odajárnak. Azért nem mentem el végül, mert ilyen fiatal gyerekeket nem vettek volna be.
süti beállítások módosítása