BigMama

Tapasztalj, kritizálj, gondolkozz anyuka

Friss topikok

Linkblog

Címkék

2013.03.27. 13:05 BigMama

Újabb bölcsi lesen - Bölcsődék a 16. kerületben 1.

Már nagyon rég nem írtam.

Jött a tél és jöttek a betegségek egymás hegyére hátára. Így örültem ha le tudtam egyáltalán ülni :)

Na de azóta úton nem is voltam sehol.

Úgy hozta a sors hogy ősszel, késő nyáron ismét visszamegyek dolgozni. Úgyhogy újra indul a bölcsőde keresés.
 Ha biztos lennék benne, hogy ismét a jobb pozícióba vesznek vissza gondolkodás nélkül indulnék vissza a Bazsarózsa Bölcsődébe. Akit érdekel amúgy most újult meg a honlapuk és végre méltó magához a bölcsődéhez.

http://bazsarozsabolcsode.hu/

Nagyobbik lányom annyira szerette és mi is annyira mg voltunk vele elégedve, hogy amennyiben tehetjük ide megyünk gondolkodás nélkül.
 Nem problémáztak ha késtünk a munka miatt, partnerek voltak mindenben: bilire szokatás, cumiról szokatás szb.

CIMG2005.JPG


Egyébként akinek picit nagyobb a gyereke monjuk 2-5 éves van egy társintézmnyük fenn Árpádföldön nagyon jó környéken. Mi jártunk ott is, csak Panni annó még kicsi volt hozzá.

http://manoovoda.hu/

Addig is amíg kiderül hogy mi is lesz az állásom elindulok az állami bölcsődekeresés kálváriáján.

Első kiszemeltjeim: Napsugár bölcsőde és Borostyán Bölcsőde.

4 komment

Címkék: óvoda bölcsőde


A bejegyzés trackback címe:

https://bigmama.blog.hu/api/trackback/id/tr565175740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berix 2013.04.04. 14:08:45

Szia,

Jaj, de jó, hogy írtál!
A Manóoviról pont tegnap olvasgattam, de még nem jutottam el személyesen. Havi költésget tudsz esetleg?
A másik, amit már kéreztem, de szerintem nem láttad, a Csemeteházban jártál?

BigMama 2013.04.04. 14:14:54

Szia!

Hogy most pontosan mennyi nem tudom. De 70.000 Ft körül lehet. Ennyi volt azt hiszem 2 éve. De ha felhívod őket akkor megmondják. Van testvér kedvezmeny az biztos. Csemege házban nem jártam, mert oda csak nagyobbakat vesznek fel. Én inkabb akkreditált oviba/ bölcsibe akartam adni. Ezért ok amúgy is hátrébb sorolodtak. Anno nagyon tele voltak. Ezért hely sem lett volna.

Berix 2013.04.04. 14:21:10

Köszönöm a gyors választ!
Nem egyszerű megtalálni az ideális ovit, már ha ilyen létezik:)

kytice 2013.07.27. 22:39:55

Szia!
Érdeklődni szeretnék, hogy mire jutottál a bölcsi kereséssel, hasonló cipőben járunk.
süti beállítások módosítása