BigMama

Tapasztalj, kritizálj, gondolkozz anyuka

Friss topikok

Linkblog

Címkék

2012.05.17. 12:59 BigMama

Szoptatás mindenek felett, vesszen a tápszer?

Gondoltam megosztok veletek egy olyan dolgot ami anno az első gyereknél folyamatosan gondolkodtatott.

Első kislányommal úgy jártam, hogy nem volt elég az anyatej, amit tudtam neki adni. Biztos rosszul is csináltam, de az ok teljesen mindegy. Igyekeztem és nem volt elég. Ennyi!

Előtte rengeteg könyvet olvastam a szoptatásról. "mindenki tud szoptatni" HÜLYESÉG. Több barátnőm/ismerősöm sem tudott szoptatni. Na és akkor mi van? Az anya kudarcnak éli meg, ahogy én is anno, pedig semmiről nem tehet az ember.

A gyerek nem lesz egészséges. Ismét cska HÜLYESÉG: Nagyon sok a géneken múlik, lehet valaki teljesen anyatejes, és mégis betegeskedős. A szellemi és érzelni fejlődésének kell. Azért ezt is kétlem. A kislányom baromi okos, pedig 10 hónapig szopott és 3 hónapos kora óta kapott pótlást.


Hol követtem el a hibát? Ott hogy annyira akartam, hogy nem ment a végén. A másodiknál beletörődtem, hogy nem lesz elég és pont ezért van Lazább az ember. Sok múlik a gyereken is. Szeret szopizni vagy nem? Az első nem szeretett annyira a második megcsak szopni szeret,

Úgyhogy minden olyan anyukának üzenem aki szoptatni nem tud valamiért. Tojjatok rá. Tápitól is minden rendben lesz. Akik elsőnél nem tud szoptatni nem jelenti, hogy a másodiknál sem megy. És ha mégsem, akkor sincs semmi, de semmi. Lényeg! Szeressétek a babát és ne görcsöljetek akkor minden rendben lesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bigmama.blog.hu/api/trackback/id/tr444522063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása